.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
لاریجانی رئیس احتمالي مجلس نهم می شود
شمال نيوز ا: مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس هشتم شورای اسلامی معتقدست رئیس مجلس نهم شورای اسلامی همانند مجلس هشتم «دکتر علی اردشیری لاریجانی» خواهد بود.

 «ستار هدایتخواه» به ایلنا گفت: آقای لاریجانی اهرم‌های متعددی برای رسیدن به کرسی ریاست مجلس نهم شورای اسلامی دارد که رقبای وی بویژه آقای حداد عادل این اهرم‌ها را ندارد.

عضو جبهه‌های پایداری و متحد از رایزنی‌های مستمر کنونی لاریجانی و موافقان وی بویژه مطهری و توکلی با منتخبین مجلس نهم شورای اسلامی برای کسب ریاست این مجلس خبرداد و اظهار داشت: براساس اطلاعاتی که در دسترس داریم رایزنی‌ها به شدت در حال انجام شدن است.

نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجالس هفتم و هشتم شورای اسلامی افزود: متاسفانه اهرم‌هایی که آقای لاریجانی برای کسب ریاست مجلس آینده دارد آقای حداد عادل ندارد.

هدایتخواه، خویشاوندی دکتر توکلی رئیس مرکز پژوهش‌های مجالس هفتم و هشتم شورای اسلامی با دکتر مطهری را یکی از دلایل حمایت توکلی از لاریجانی ذکر و یادآورشد: ریاست وی بر مرکز پژوهش‌ها به همین دلیل بوده است.

وی گفت: من تجربه مجالس هفتم و هشتم شورای اسلامی را دارم یعنی مجالسی که هم حدادعادل و هم لاریجانی ریاست داشتند و معتقدم که ریاست حدادعادل بمراتب بهتر از ریاست لاریجانی بوده است.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 ارديبهشت 1391
حتما انتخاب می شود کسی جرات ندارد به ایشان رای ندهد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.